هدایای تبلیغاتی اسکار

ساخت وبلاگ

یک سرمایه‌گذاری در کسب و کار نیازمند بیش از آگاهی در زمینه حوزه کاری و مهارت است. باید در هر کاری جوانب مختلف را سنجید و اقداماتی که لازم است را انجام دهیم تا اطمینان حاصل شود که کسب و کار خیلی زود محو نشده و منجر به زیان نخواهد شد.

علاوه بر داشتن فراست تجاری عالی، هر کسی که قصد دارد تجارت کند، باید زیرکی داشته باشد، به خصوص زمانی که به موضوع تبلیغات برای ایجاد آگاهی در میان مشتریان می‌رسد. یک راه برای انجام این کار، دادن ساعت دیواری تبلیغاتی است. این شاهکار تبلیغاتی آن قدر محبوب است که این ساعت‌ها که نام شرکت‌ها یا محصولات را با استفاده از آن به عنوان " هدایای تبلیغاتی اسکار " تبلیغ می‌کنند، بسیار رایج هستند و در هر جایی می‌توان آنها را پیدا کرد.

 

اصل و نظریه استفاده از ساعت تبلیغاتی به عنوان "اقلام تبلیغاتی" به اندازه کافی ساده است. تنها باید به یاد داشته باشید که یک ساعت تبلیغاتی یکی از مهم‌ترین ابزار برای شناسایی برند و خدمات است. این آیتم تبلیغاتی را هر فرد در طول روز به دفعات نگاه می‌کند و در صورتی که نشان برند شما بر روی آن چاپ شده باشد، نام برند شما را هم خواهد دید. ساعت دیواری تبلیغاتی یک راهنما است که به مردم می‌گوید چه زمانی کار خود را شروع کرده‌اند و یا برای اندازه‌گیری مقدار کاری که آنها در طول روز انجام داده‌اند، بسیار مفید خواهد بود. به همین دلیل است که ساعت تبلیغاتی که نام کسب و کار شما بر روی آن چاپ شده است و به دیوارهای مغازه‌ها و شرکت‌ها آویزان است، یک راه عالی برای تبلیغ و انتشار نام کسب و کار شما است. استفاده از ساعت تبلیغاتی راهی خوب برای ایجاد آگاهی از محصولات و یا خدمات شرکت در میان مشتریان خواهد بود.

 

ساعت رومیزی یا ساعت دیواری؟

 

انتخاب این است که ساعت رومیزی و یا ساعت دیواری را برای تبلیغات کسب و کار خود ارائه دهیم تا بازده بیشتری داشته باشد. دومی افراد زیادی را قادر خواهد ساخت تا با شرکت شما و فعالیت‌هایی که انجام می‌دهید آشنا کنید در حالی که اولی کمی شخصی خواهد بود. بنابراین، بین انتخاب ساعت رومیزی یا ساعت‌های دیواری، عوامل زیر می‌توانند به تصمیم شما کمک کنند:

 

• هزینه

 

این یکی از عناصر مهم در انتخاب نوع آیتم تبلیغاتی است که می‌توانید استفاده کنید. ساعت رومیزی تبلیغاتی، برای اینکه کارآیی بیشتری داشته باشد باید در ساخت آن از مواد اولیه مرغوب استفاده شود تا مقاومت بالایی در مقابل ضربه داشته باشد، بنابراین گران‌تر از ساعت دیواری است. با این حال، ساعت رومیزی را می توان به گونه‌ای طراحی کرد که با مد روز هماهنگ باشد.

 

• افق دید

 

نیازی به گفتن نیست که ساعت دیواری تبلیغاتی بسیار بیشتر از ساعت رومیزی فضا برای تبلیغات دارد. زمانی که در یک فضای بزرگ به دیوار آویخته شود، به مردم اجازه می‌دهد که تبلیغات روی صفحه ساعت را ببینند. با این حال، هر چند قابل مشاهده است، در صورتی که در ساخت ساعت‌های دیواری از طرح و رنگ جذاب و مناسب استفاده نشده باشد اغلب کارآیی کافی را نخواهند داشت. همیشه در انتخاب محصولات تبلیغاتی، زیبایی آن را فراموش نکنید، اگر این نکته را در نظر نگیرید آیتم‌های تبلیغاتی شما تاثیر زیادی نخواهند داشت.

 

• طول عمر

 

این مهم است که محصولات تبلیغاتی دوام بالایی داشته باشند. طول عمر آیتم‌های تبلیغاتی هر چه بیشتر باشد، برند شما را طولانی‌تر تبلیغ خواهند کرد. به دلیل این که ساعت تبلیغاتی دیواری دور از دسترس است کمتر دچار حادثه می‌شود و اگر از جنس مرغوبی هم ساخته شده باشد تا سال‌ها به کار خود ادامه خواهد داد و برند شما را تبلیغ خواهد کرد.

هدایای تبلیغاتی اسکار...
ما را در سایت هدایای تبلیغاتی اسکار دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محیا یوسفی oscargiftco بازدید : 148 تاريخ : يکشنبه 30 دی 1397 ساعت: 15:08

این روزها فلش مموری تبلیغاتی در همه جا کاربرد ثابتی دارد. نه تنها به طور مداوم برای هر کار روزانه استفاده می‌شوند، بلکه در دنیای کسب و کار به همه جا منتقل می‌شوند، با این هدایای تبلیغاتی اسکار که به افراد هدف کسب و کار خود هدیه می‌دهید، مردم شما را می‌بینند.

استقبال مردمی از فلش مموری

فلش مموری یک انتخاب عالی برای تبلیغ است. با مقدار زیاد اسناد، فایل‌ها و مطالب که ممکن است لازم داشته باشید، و بخواهید جابجا کنید، راحت‌تر است که اطلاعات خود را در یک فلش مموری تبلیغاتی ارزان قرار دهید به جای اینکه مجبور شوید رایانه یا لپ‌تاپ‌تان را به هر جایی که می‌روید، با خود حمل کنید.

از این دردسر نجات پیدا می‌کنید که اطلاعات یا مدارک خود را در زمانی که به آنها احتیاج دارید، در دسترس نداشته باشید.

مهم نیست که چه اندازه اطلاعات ممکن است داشته باشید، اگر این وسیله به اندازه کافی حافظه داشته باشد شما می‌توانید تقریبا هر چیزی را در آن ذخیره کنید، که دقیقا به همین دلیل است که همه نیازها و احتیاجات را می‌توان بوسیله این حافظه فلش بر طرف کرد.

فلش مموری تبلیغاتی اختصاصی چرا مفید است

داشتن یک فلش مموری تبلیغاتی قابل‌حمل که می‌تواند در جیب شما قرار بگیرد یا در کیف دستی حمل شود و یا حتی بتوان در کیف پول نگهداری کرد، زندگی شما را ساده می‌کند و به شما توانایی دسترسی به فایل‌های خود و همچنین اشتراک آنها با دیگران را در هر جایی که یک کامپیوتر و یا یک گوشی هوشمند بتوان پیدا کرد، می‌دهد.

نه تنها این، بلکه ارزش تبلیغاتی یک فلش مموری تبلیغاتی در دوام بالای این وسیله است که به مدت طولانی به تبلیغ برند شما ادامه می‌دهد. تنها کاری که باید انجام دهید این است که آن را به درگاه usb متصل کنید و سپس می‌توانید با اطلاعاتی که ذخیره کرده‌اید مرتبط شوید.

برای اطلاع رسانی از خدمات شرکت، هیچ چیزی راحت‌تر و بهتر از فلش مموری تبلیغاتی نیست، با بارگذاری اطلاعات و به اشتراک گذاری آنها با دیگران، در عین حالی که شرکت خود را تبلیغ می‌کنید، اطلاعاتی را هم از خدمات و محصولات ارائه شده توسط شما هم به افراد هدف خود خواهید داد.

کاری که این آیتم تبلیغاتی می‌تواند برای شما انجام دهد

زمانی که لوگوی خود را بر روی فلش مموری تبلیغاتی چاپ می‌کنید، می‌توانید با استفاده از یکی از محبوب‌ترین محصولات تبلیغاتی در بازار، شرکت خود را معرفی کرده و تبلیغ کنید.

چه در خانه و چه در محل کار، این آیتم تبلیغاتی یک هدیه عالی است. اگر شما این آیتم تبلیغاتی را با آرم شرکت نشانه‌گذاری کنید و برای پاداش و یا تشکر از کارمندان یا مشتریان توزیع کنید، کسانی که این هدیه را دریافت کرده‌اند، شرکت شما را در ذهن نگه خواهند داشت و هر بار که از این هدیه تبلیغاتی استفاده می‌کنند شرکت شما را به یاد خواهند آورد.

یک تاکتیک مفید در کسب و کار، هدیه دادن فلش مموری تبلیغاتی در یک کمپین بازاریابی است. به جای آن که جزوه‌ها و کارت‌های اعتباری حاوی جزئیات شرکت‌تان را پخش کنید، کمی سرمایه‌گذاری بیشتری را در نظر بگیرید و چیزی را پخش کنید که برای همه بتواند واقعا مفید باشد.

از آنجا که امروزه یکی از پرکاربردترین دستگاه‌های امروزی است، یقین داشته باشید که هیچ‌کس آن را نادیده نخواهد گرفت و آن را به زباله‌دان نمی‌اندازد.

فلش مموری تبلیغاتی را به زیبایی طراحی کنید و لوگو و نام برند خود را بر روی آن مشخص کنید تا افراد علاقه‌مند به استفاده از آن باشند.

با این کار بازگشت سرمایه مطلوبی خواهید داشت و هزینه‌های اولیه جبران خواهد شد.

این روزها فلش مموری در همه جا کاربرد دارد. نه تنها به طور مداوم برای هر کار روزانه استفاده می‌شوند، بلکه این آیتم‌های تبلیغاتی باعث بهتر دیده شدن برند شما می‌شوند.

 
هدایای تبلیغاتی اسکار...
ما را در سایت هدایای تبلیغاتی اسکار دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محیا یوسفی oscargiftco بازدید : 179 تاريخ : يکشنبه 23 دی 1397 ساعت: 14:54

ارزیابی کلی محصولات تبلیغاتی بدون مارک

برندها به طور کلی ارزش درک بالاتری نسبت به محصولات تبلیغاتی بدون مارک دارند. با این حال، محصولات تبلیغاتی برند می‌توانند برای ارائه به افراد خاصی اختصاص داده شوند، محصولات بدون مارک کاملا قابل تنظیم برای برآورده کردن برخی ارتباطات یا نیازهای عملکردی که برندها نمی‌توانند به اندازه کافی مناسب باشند مورد استفاده قرار می‌گیرند.

البته هدایای تبلیغاتی اسکار در برخی از هدف گذاری‌ها ممکن است به جای یک برند، یک محصول را تبلیغ کنند. این یک چک لیست است برای کمک به تعیین اینکه کدام محصول تبلیغاتی برای بازاریابی کسب و کار شما مفید خواهد بود، اشاره خواهد کرد. 

عوامل موثر برای حل مساله انتخاب محصولات تبلیغاتی

هدف اولیه انگیزه دادن به مردم برای انجام کاری است. هدایای تبلیغاتی با ارزش، اعتبار کسب و کار شما را بالا خواهند برد. یک هدف مهم این است که این محصولات تبلیغاتی توجه افراد خانواده و دوستان آن فرد را هم به خود جلب کنند. بودجه معقولی برای هدایای تبلیغاتی در نظر بگیرید تا به کسب و کار شما آسیبی وارد نکند. در صورت استفاده از برندهای معروف اعتبار آن برندها هم می‌تواند به نفع شما باشد. با ارائه هدایای تبلیغاتی خاص اسکار با کیفیت احساس بهتری نسبت به برند شما ایجاد خواهد شد.

 

اهداف محصولات تبلیغاتی

هدف اولیه انتقال یک پیام و بعد از آن تقویت نام برند و ایجاد آگاهی افراد از کسب و کار شما است. محصولات تبلیغاتی باید مورد توجه و کاربردی باشند تا بتوانند وارد زندگی افراد هدف شوند و آنها را مورد استفاده قرار دهند، با این کار نام برند شما همیشه دیده خواهد شد.

از دیگر اهداف این است که افراد را به یاد یک رویداد بیاندازد، داشتن نام رویداد بر روی هدیه تبلیغاتی اسکار گیفت نرخ پاسخ را افزایش می‌دهد. اقتصاد خواستار هزینه بسیار پایین است، شما باید با کمترین هزینه بیشترین تاثیر را بر مخاطب خود بگذارید.

 

قرار دادن علامت تجاری بر روی محصولات تبلیغاتی

بسیاری از شرکت‌ها این کار را انجام می‌دهند و بر روی یک محصول تبلیغاتی لوگو و نام برند را چاپ می‌کنند. این مساله مزایای بالقوه انتقال ارزش درک بیشتر و شناسایی نام تجاری کم‌تر شناخته شده را میسر می‌کند.

توجه داشته باشید که برخی برندها به خوبی این مسئله را درک کرده‌اند و از آن به خوبی استفاده می‌کنند.

در هنگام انتخاب محصولات تبلیغاتی در یک رویداد یا نمایشگاه موارد زیر می‌تواند مفید باشد

در مرحله اول انتخاب آیتمی که مورد توجه افراد بازدید کننده قرار بگیرد. از طرف دیگر بتواند از کالاهایی که رقبا ارائه می‌دهند متمایز باشد. کالایی را انتخاب کنید که به مخاطب انگیزه مراجعه به کسب و کار شما را بدهد. کالاهایی با دوام بالا محبوبیت بیشتری در بین مردم خواهند داشت.

 

با این حال، کالاهای انگیزشی عناصر ویژه‌ای بر اساس مزایا و الزامات محیط دارند. مساله اصلی این است: سازمان چگونه به طور خاص از فرآیند هدیه برای ایجاد رابطه و تاثیر برند به شیوه‌ای معنی‌دار استفاده می‌کند؟

بنابراین، در حالی که برنامه‌ریز یک برنامه بازاریابی مبتنی بر نتایج پیامدها و فرایندهای عملکرد آیتم‌هایی که در گذشته ارائه شده‌اند را اندازه‌گیری می‌کند، با در نظر گرفتن ابزار عاطفی، ارتباطی و تعاملی می‌تواند به شیوه‌ای متفاوت تبلیغات شرکت شما را سازماندهی کند.

 

بدست آوردن اطلاعاتی در مورد محصولات تبلیغاتی از مخاطبین

از مردم بپرسید که چه چیزی را ترجیح داده و اغلب مورد استفاده قرار می‌دهند. مواردی را انتخاب کنید که بیشترین کاربرد را در بین افراد هدف شما دارند. با جمع آوری اطلاعات می‌توانید محصولات تبلیغاتی مفید را انتخاب کنید که بتوانند برند شما را به بهترین نحو ممکن تبلیغ کنند.

 

هدایای تبلیغاتی می‌توانند به خوبی شناسایی برند را گسترش دهند

محصولات تبلیغاتی می‌توانند ارزش ادراکی بالاتری از دیگر رسانه‌های اجتماعی داشته باشند اگر به درستی به بازار عرضه شوند و ارائه شوند. این آیتم‌ها می‌توانند برای قدردانی از خرید و یا وفاداری مشتریان همیشگی اهداء شوند.

آنها برای پرورش یک حرکت مثبت در سازمان و یا در میان مشتریان بسیار موثر عمل خواهند کرد. این محصولات تبلیغاتی باعث می‌شوند که افراد احساس غرور کنند که با سازمان شما ارتباط دارند.

بطور کلی استفاده از محصولات تبلیغاتی نسبت به تبلیغات در رادیو و تلوزیون هزینه کم‌تری داشته و تاثیرات طولانی مدتی برای شناساندن برند و خدمات ارائه شده توسط شرکت خواهند داشت.

مهمترین نکته برای انتخاب محصولات تبلیغاتی کاربردی بودن و با دوام بودن آنها است. این محصولات تبلیغاتی بر روی اطرافیان فرد هم تاثیر خواهند گذاشت. شرکت تبلیغاتی اسکار انواع آیتم‌های پر کاربرد را با تنوع بالا برای سلایق مختلف ارائه می‌دهد.

مهمترین نکته برای انتخاب محصولات تبلیغاتی کاربردی بودن و دوام بالای آنها است و بر روی اطرافیان فرد هم تاثیر خواهند گذاشت و باعث شناسایی بیشتر برند شما خواهند شد

هدایای تبلیغاتی اسکار...
ما را در سایت هدایای تبلیغاتی اسکار دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محیا یوسفی oscargiftco بازدید : 159 تاريخ : يکشنبه 16 دی 1397 ساعت: 12:56

یکی از پر کاربردترین اقلام بازاریابی، ساعت دیواری تبلیغاتی بوده و قابلیت دیده شدن برند را بسیار بالا خواهد برد. این محصول تبلیغاتی می‌تواند به طور مرتب برند شما را به مخاطبان یادآوری کند و باعث تبلیغات موفق برای کسب و کار شما خواهد شد.

از یک ساعت دیواری تبلیغاتی می‌توان در بسیاری از جاها استفاده کرد و مانند تابلوهای تبلیغاتی در بسیاری از مکان‌ها دیده می‌شوند زیرا یکی از راه‌هایی است که شرکت‌ها حضورشان را به عموم مردم اعلام می‌کنند.

ساعت دیواری تبلیغاتی ارزان این تضمین را خواهد داد که هر کسی که به این ساعت‌های دیواری برای اطلاع از زمان نگاه می‌کند برند شما را خواهد دید و این دیده شدن باعث خواهد شد در ذهن‌ها مانده و در مواقع لزوم به یاد شما و خدمات شما خواهند افتاد.

به همین دلیل است که هدایای تبلیغاتی معمولا از آگهی در رسانه‌ها بهتر عمل می‌کنند. همراه با نشان دادن زمان، برند شما را نیز تبلیغ می‌کنند، این محصولات در تبلیغات برند بسیار کم هزینه‌ تر از تبلیغات در رسانه‌ها و یا بیلبوردهای تبلیغاتی هستند.

 

یکی از هدایای تبلیغاتی اسکار متداول این روزها، اقلامی که بر روی میز قرار می‌گیرند و یا تبلیغ دیواری است. این گروه از آیتم‌های تبلیغاتی قابل استفاده و دارای کاربرد هر روزه هستند، ایده کلی پشت این محصولات به گونه‌ای است که موارد تبلیغاتی، بر روی دیوار هر دفتر یا شرکتی قرار داده شوند. به این ترتیب، هر زمان که افراد مختلف به این محیط‌ها وارد می‌شوند، فورا متوجه حضور کسب و کار یا شرکت شما از طریق این هدایای تبلیغاتی خواند شد.

 

ساعت دیواری تبلیغاتی یکی از اقلام تبلیغاتی متداول

 

در زیر برخی از موارد و محصولات تبلیغاتی متداول در این روزها آورده شده است.

 

ساعت دیواری تبلیغاتی

 

ساعت دیواری تبلیغاتی در بسیاری از محل‌های کار به ویژه در غیاب ساعت‌های رومیزی متداول هستند.

حتی با حضور دومی، ساعت‌های دیواری هنوز بسیار محبوب هستند، چون آنها چیزی را به محیط اضافه می‌کنند، برای همه افراد مفید بوده و جزعی از طراحی و دکوراسیون خواهند شد.

به همین ترتیب، این اقلام باید به گونه‌ای طراحی شوند که به زیبایی محیط مورد استفاده اضافه کنند.

 

گیره کاغذ

طراحی‌های بسیاری برای این گیره‌ها وجود دارد، اما همه اینها برای یک چیز طراحی شده‌اند، فراهم کردن امکانی که از پراکنده شدن صفحات کاغذ جلوگیری می‌کند. از طرف دیگر، درست مانند ساعت‌های دیواری، آنها می‌توانند برای تزیینات البته بر روی میز مورد استفاده قرار گیرند.

 

خودکار تبلیغاتی

 

یکی از محصولات تبلیغاتی رایج و کم هزینه خودکار تبلیغاتی بوده که از آن در هر جایی استفاده خواهد شد.

دو نکته مهم در هنگام انتخاب این آیتم‌های تبلیغاتی توجه به زیبایی و کیفیت این محصولات بوده که بتواند برند را بطور مطلوب تبلیغ کند.

 

اما تنها محصول تبلیغاتی که گم نمی‌شود، ساعت دیواری تبلیغاتی است.

یکی از مزایای ساعت‌های دیواری در مقایسه با انواع هدایای تبلیغاتی شخصی نبودن آنها است این اقلام بصورت عمومی مورد استفاده قرار می‌گیرند. از سوی دیگر، سطح بزرگ‌تر ساعت دیواری تبلیغاتی آن را به ابزار عالی برای نمایش نام برند و شعار تبلیغاتی شما تبدیل می‌کند.

ساعت‌های دیواری نسبت به بسیاری از اقلام تبلیغاتی ارزان‌تر هستند.

بنابراین اگر کسب و کار شما دارای یک بودجه محدود برای اقلام تبلیغاتی است، واقعا منطقی خواهد بود که ساعت‌های دیواری را برای تبلیغات انتخاب کنید.

هدایای تبلیغاتی اسکار...
ما را در سایت هدایای تبلیغاتی اسکار دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محیا یوسفی oscargiftco بازدید : 176 تاريخ : يکشنبه 9 دی 1397 ساعت: 14:44

خبرنامه